k a a b e l beau monde network
uudisedlugumängusttehnoloogiapildidfailidautoridtestiminetegijatele


Tegelaste juhtimise võimalused
30.07.2002
Kirjutanud: Dan Bogdanov

Esialgse süsteemi näol ei ole tegemist millegi meeletult keerukaga. On kolm tegevustaset: liigutus, toiming ja tegevus. Toimingud koosnevad liigutustest ja tegevused järjestikustest toimingutest.


Liigutus on tegelase (virtuaal)kehaline liikumine - astumine, jooksmine, hüppamine, lehvitamine jne. Liigutused realiseeritakse 3d-mudeli tasandil. Mis tõstatab nagu muuseas küsimuse, kas kellelgi on tuttavaid 3D Studio MAXi-oskajaid?


Toimingud on üks samm edasi. Jooksmise, uste avamise ja muu sarnase juures on tavaliselt vaja teha mitu liigutust. Seepärast koondabki toimingute süsteem liigutused kõrgema taseme interaktsioonideks (loe: tagasisideks, suhtluseks keskkonnaga ;).


Tegevus on nagu plaan. Tegevus 'jookse_teisele_korrusele_oma_tuppa' võib (ja peab) sisaldada palju eri toiminguid (jooksmine, hetkeks peatumine ja mõtlemine, kus siin see trepp on, trepist üles minek, ukse avamine jne.)


Sellise süsteemiga ise veel midagi ära ei tee, kuid järgmiste asjadena on plaanis sündmuste käsitlemine (tegelane märkab teist tegelast, tegelane avastab, et ta ei saa läbi seina minna jms oluline), esemete ja dialoogi lisamine, mis viib meid edasi mängitava mängu poole.


Kaabel | Beau Monde Network